Wednesday, October 13, 2010

Selamat kembali menulis...

Salam...lama dah aku tak menulis dalam blog ni. bukannya apa sibuk je memanjang. hehehe...
aku pun sekarang dah bertugas di sekolah lain, tapi dalam daerah yang sama jugak. bukan mintak pindah tapi diarahkan berpindah. nak wat cam ne dah tugas kan. kenalah menurut perintah... sekarang di sekolah baru, aku dah dapat menyesuaikan diri aku. ramai guru-guru kat sini membantu. tapi di sebabkan aku ni pendiam orangnya, jadi lambat lah sikit aku rapat ngan diorang suma...hehe...ingat lagi aku masa mula-mula posting kat STTA dulu cam tu jgak. lama-lama baru bole ngam n mesra....tapi bila dah mesra,tup tup kena tukar plak. frust betul aku masa tu...kecewa sesangat... pada kwan2 kat STTA tu, aku rindu sgt2 kat diaorang suma... mmmmuahhh!!!

No comments: